Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

Borta förevigt </3

Av kristoffer andersson - 5 juli 2013 14:12

Känner mig som en fånge hos min pappa..ända sen jag bröt all kontakt med honom så har han svartmålat mig och förändrat mitt rum..jag hade en massa Green day affischer och tidningsartiklar om olika band.Jag hade även gjort många band loggor som jag skulle velat behålla...men allt är borta<\3 allt jag älskade i mitt rum är förlorat...förevigt känner att en del av mig är borta ...var tvungen att sova de inatt på grund av soc och Umo :(Hatar dom..kunde inte sova alls inatt var osäker ,rädd och ensam..det jag brukade ha på mina väggar var som ett skydd mot alla jag hatar och alla som skadade mig.. Mår skit just nu... <\3"Give me a Gun and i do the rest!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kristoffer andersson - 5 juli 2013 21:00

Hei! Till dom som läser detta Jag har skrivit ett filmmanus som handlar om frihet och om man ska leva så ska man ha roligt och inte låta sånt som är drygt förstöra ditt liv Den är lång så ni får stå ut med det! Skrev den konstant 2dar och 2nätte...

Av kristoffer andersson - 4 juli 2013 17:16

Jag har fått mail om att vi kommer ha en spelning i Hedemora Vi spelar vid 14:00 och vi är det första bandet som lirar så om ni vill se oss spela så hör av er till mig så kan jag berätta mer om exakt vart i Hedemora! :) Mitt band behöver ert stöd....

Av kristoffer andersson - 4 juli 2013 01:00

Hade tråkigt och och tänkte rita lite och detta blev resultatet! :) visade lite känsla i den också .jag blandade min punkstil och min politiksa åsikt och detta blev resultatet tyckte den va lite cool och sen får folk vad dom vill...jag bryr mi...

Av kristoffer andersson - 3 juli 2013 23:08

Nu när detta är det första blogginlägget jag ska kommer lägga upp så skulle det kanske vara smart att presentera mig för er som vill läsa detta! :) Jag är en kille som bor i en håla i närheten av en annan håla kallad Falun. Jag är ensam (singel) ...

Presentation


Hei! jag är en kille som är 16

jag lirar i ett punkband som heter shunk.
jag är en låtskrivare som skriver politiska låtar emot ledare och sjuka system runt om i världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards