Alla inlägg den 3 juli 2013

Av kristoffer andersson - 3 juli 2013 23:08

Nu när detta är det första blogginlägget jag ska kommer lägga upp så skulle det kanske vara smart att presentera mig för er som vill läsa detta! :)

Jag är en kille som bor i en håla i närheten av en annan håla kallad Falun.

Jag är ensam (singel) har varit det väldigt länge och är trött på det

Nu kanske ni tror att jag bara vill ha en tjej/kille bara för att jag är ensam...men så är det inte om jag gör dig besviken nu..

jag är trummis i ett punkband kallat Shunk och jag skriver politiska punk låtar om ledare och system runt om i världen..

Jag sitter ofta och lirar gitarr och kommer på akustiska låtar!

Om nån som läser detta och bor i falun och vill starta ett band med mig så säg till jag finns på FB

jag heter Krille.andersson du känner igen min profilbild när du söker på mig ;)

ja...det är inte så mycket att säga jag har ett jobbigt förflutet men...orkar inte prata om det här..känns lite fel


kämpa vidare med livet som jag gör people!

Presentation


Hei! jag är en kille som är 16

jag lirar i ett punkband som heter shunk.
jag är en låtskrivare som skriver politiska låtar emot ledare och sjuka system runt om i världen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards